Nyomtatás

A KLEBER története

2012

2012

Új KLEBER image: a boxer a reflektorfényben!

2011

2011

A KLEBER századik születésnapját ünnepli!

2010

2010

A négyévszakos KLEBER Quadraxer abroncs piacra dobása.

2009

2009

A KLEBER Dyynaxer HP3 abroncs piacra dobása.

2007

2007

A boxer hivatalosan visszatér a KLEBER kommunikációjába.

2004-2007

2004-2007

A KLEBER Dynaxer HP2, Hydraxer és Transpro abroncsok piacra dobása.

2003

2003

A KLEBER Protectis piacra dobása.

1999-2000

1999-2000

A KLEBER Viaxer és Dynaxer piacra dobása.

1994

1994

A TWINGO-ra jóváhagyott első abroncsgyártó.

1990

1990

Új logó stilizált gumiabronccsal.

1981

1981

Michèle Mouton KLEBER gumikkal második helyezést ér el a Rallye Világbajnokságon.

1981

1981

A Michelin a cég többségi részvényese lesz.

1971

1971

A BOXER a KLEBER márka kabalájává válik.

1969

1969

A KLEBER a Concorde-hoz szállít.

1960

1960

A mítikus V10-es (radiálvázas és textilöves) abroncs.

1950

1950

Maurice Herzog a világ tetején!

Ez a KLEBER alkalmazott a francia Himalája-expedíció élén meghódította a 8078 m magas Annapurnát.

1950

1950

Az első TÖMLŐ NÉLKÜLI abroncs.
A KLEBER az első tömlő nélküli abroncs piacra dobásával forradalmasítja a gumiabroncs-gyártást.

1948

1948

Az első mezőgazdasági abroncs, a Tracsol piacra dobása.

Az első KLEBER karaván a Tour de France-on.

1945

1945

A székhely áthelyezése Párizsba, a Kléber sugárútra.
A cég nevét Kléber‐Colombes-ra változtatják.

1942

1942

A Colombes-i üzemet rendszeresen bombázzák.
Újraindítás 1944-ben.

1938

1938

A cég a francia tőke megjelenésével a „Colombes-Goodrich” nevet veszi fel.

1935

1935

A cég a híres Chambord típusú autókat látja el a Flanc Blanc márkájú abroncsokkal.

1930

1930

Az első repülőgép-gumiabroncs előállítása a POTEZ 540-hez.

1921

1921

A „Souple Corde” (váz nélküli) abroncs piacra dobása.

1910

1910

Gyárépítés Franciaországban, Colombes-ban (92):
a „Société Française B.F. Goodrich” üzem.
1911. december 8-án elkészül az első gumiabroncs.