A KLEBER ABRONCSOK TÖRTÉNETE
Ma
2010
2000
1990
1980
1970
1960
1950
1940
1930
1920
1910
A Kleber története

A KLEBER a múlt század során bizalomra és hűségre alapuló kapcsolatot épített ki az ügyfeleivel. 

Célunk, hogy segítsünk ügyfeleinknek időt megtakarítani. Egyszerűbbé akarjuk tenni a mindennapi életüket egész évben.
Ezért biztosítunk megbízható nyári, téli és négyévszakos gumikat jó ár/érték arányon.

KLEBER Quadraxer négyévszakos abroncs bevezetése.

2010-ben... KLEBER Quadraxer négyévszakos abroncs bevezetése.

2011-ben... A KLEBER a 100. születésnapját ünnepli!

2012-ben... A KLEBER új megjelenése: középpontban a boxer!

 

 

 

KLEBER Viaxer és Dynaxer abroncsok bevezetése.

 

2009-ben... KLEBER Dynaxer HP3 abroncs bevezetése

2007-ben... A boxer hivatalosan visszatér a KLEBER kommunikációiba

2004–2007... A KLEBER Dynaxer HP2, Hydraxer és Transpro abroncsok bevezetése

2003-ban... A KLEBER Protectis abroncs bevezetése

1999–2000... A KLEBER Viaxer és Dynaxer abroncsok bevezetése

 

Új embléma stilizált abronccsal

1990-ben... Új embléma stilizált abronccsal

1994-ben... Az első homologáció a TWINGO-hoz

 

 

A Michelin többségi részvényessé válik.

 

1981-ben... A Michelin többségi részvényessé válik

1981-ben... Michèle Mouton KLEBER abroncsokkal második helyet ér el a rally világbajnokságon

 

A BOXER a KLEBER márka kabalájává válik.


A KLEBER szereli fel a Concorde-ot

 

1969-ben... A KLEBER szereli fel a Concorde-ot

1960-ben... Az ikonikus V10 abroncs létrehozatala (radiális szövetvázzal és textilsávval ellátott abroncs)

 

Az első tömlő nélküli abroncs

 

1951-ben... A KLEBER az első belső tömlő nélküli abroncs bevezetésével forradalmasítja az abroncsok világát.

1950-ben... Maurice Herzog a világ tetején!

A KLEBER dolgozója vezeti a francia Himalája-expedíciót, és eléri az Annapurnát (8078 m).

 

Az első mezőgazdasági abroncs, a Tracsol bevezetése

 

1948-ben... Az első mezőgazdasági abroncs, a Tracsol bevezetése. Az első KLEBER promóciós flotta a Tour de France-on.

1945-ben... költözés a párizsi Avenue Kleberre.

A név Kleber‐Colombes-ra változik.

1942-ben... A colombes-i üzemet rendszeresen bombázzák. 

1944-ben újraindul a gyártás.

 

Az első repülőgépabroncs gyártása a POTEZ 540-re.

 

1938-ban... A francia befektetést követően a vállalat felveszi a „Colombes‐Goodrich” nevet.

1935-ben... A márka fehér falú abroncsokkal látja el a híres Chambord autót.

1930-ben... Az első repülőgépabroncs gyártása a POTEZ 540-re.

 

„Souple Corde” abroncs bevezetése (láncfonal felvetőszál nélkül).

 

A „Société Française B.F. Goodrich”

A „Société Française B.F. Goodrich” üzem megalapítása a franciaországi Colombes-ban (92). 
1911. december 8-án legördül az első abroncs a gyártósorról.