- Méret
- Előnyök
- Méret
- Súgó

KLEBER KRISALP HP2
safety

BIZTONSÁG
Jobb fékezés és úttartás jeges útfelületen
- Az optimalizált gumikeveréknek köszönhetően
- Az egyenes és hullámos barázdák kombinációjának köszönhetően
comfort

KÉNYELEM
Kiváló stabilitás nagyobb vízrétegen is
- A folyamatos forgásirányos mintázatnak köszönhetően
relaibility

MEGBÍZHATÓSÁG
Kiváló vonóerő havon
- A nagy lamellasűrűségnek köszönhetően
- A barázdákkal szabdalt bordának köszönhetően
9 ans et 47 000 km sur neige
Super pneus. Un train de 9 ans et 47 000 km et un autre de 7ans et 39 000 km. Changé pour des hp3 cette année sans avoir atteint les témoins d’usures mais par détérioration de l’adhérence de la gomme au fil des années.
Opony KLEBERA kupiłam z polecenia sąsiada. Kupiłam Klebera letnie i się sprawdziły. Dobrze się jeździ i czy to powierzchnia sucha. czy mokra. czy też śliska to jest bezpiecznie. Trzymają się drogi. Letnie mam kilka już lat i są w bardzo dobrym stanie i dlatego postanowiłam kupić te zimówki. a nie inne. Polecam Klebera. Trafiłam na promocje i skorzystałam. Fajnie. że ta strona ma takie promocje. bo mogłam sobie je kupić po cenie promocyjnej. Warto zaglądać za propozycjami opon na tej stronie.
Très bon rapport qualité/prix Etant donné que j''utilise mon véhicule surtout sur des petits trajets dans une région montagneuse je garde ces pneus toute l'année....
Je poste cet avis suite aux mauvais avis concernant ces pneus neige...après avoir passé 20ans en station de ski - je suis sur la Cote d'Azur - je ne met plus que 2 pneus neige et je suis ravis de ces Kleber Krisalp HP 2 en 225/40/18 - ma voiture est traction en boite auto - malgré les forts cumul de neige en décembre et janvier dernier sur Megève et les Arcs je n'ai rencontré aucun problème particulier: au top ! les pneus sont de fin 2017. A noter: sur route gelée le grip est exceptionnel - relativement bruyants sur route sèche.
Ich bin mit dem Reifen - vorwiegend auf Schneefahrbahn - Bergauf u Bergab unterwegs in den Österreichischen Alpen ( Schigebiete/Tirol/Vorarlberg/Kärnten ) und bekanntlich weiß man - wieviel Schnee da liegt !! Der Reifen ist echt SEHR zu Empfehlen und darum habe ich mit meiner Bewertung auch gewartet - bis ich wirklich ein Urteil darüber abgeben kann !! Werde den Reifen auch für den VAN kaufen !!
-
205/60R15 95H XLTerhelési indexTerhelési indexHa példaképpen vesszük a KLEBER DYNAXER HP3-at 205/55 R 16 91 V méretben: 91: Az abroncs terhelési indexe egy számérték, amely a maximális terhelést jelenti kg-ban, amit az abroncs a megfelelő nyomáson elvisel.95SebességindexSebességiHa példaképpen vesszük a KLEBER DYNAXER HP3-at 205/55 R 16 91 V méretben: V: Sebességi index (teljesítményjelnek is nevezik). Az a legnagyobb sebesség, amelyen a gumiabroncs a terhelési indexének megfelelő terhelést elviseli. Ezt a Q-tól (a legalacsonyabb maximális sebesség) Y-ig (a legmagasabb maximális sebesség) terjedő betűk valamelyike jelzi.HSpeciális jelölések3PMSF & M+S
-
225/50R16 96H XLTerhelési indexTerhelési indexHa példaképpen vesszük a KLEBER DYNAXER HP3-at 205/55 R 16 91 V méretben: 91: Az abroncs terhelési indexe egy számérték, amely a maximális terhelést jelenti kg-ban, amit az abroncs a megfelelő nyomáson elvisel.96SebességindexSebességiHa példaképpen vesszük a KLEBER DYNAXER HP3-at 205/55 R 16 91 V méretben: V: Sebességi index (teljesítményjelnek is nevezik). Az a legnagyobb sebesség, amelyen a gumiabroncs a terhelési indexének megfelelő terhelést elviseli. Ezt a Q-tól (a legalacsonyabb maximális sebesség) Y-ig (a legmagasabb maximális sebesség) terjedő betűk valamelyike jelzi.HSpeciális jelölések3PMSF & M+SEU Információs adatlap205/50R16 87HTerhelési indexTerhelési indexHa példaképpen vesszük a KLEBER DYNAXER HP3-at 205/55 R 16 91 V méretben: 91: Az abroncs terhelési indexe egy számérték, amely a maximális terhelést jelenti kg-ban, amit az abroncs a megfelelő nyomáson elvisel.87SebességindexSebességiHa példaképpen vesszük a KLEBER DYNAXER HP3-at 205/55 R 16 91 V méretben: V: Sebességi index (teljesítményjelnek is nevezik). Az a legnagyobb sebesség, amelyen a gumiabroncs a terhelési indexének megfelelő terhelést elviseli. Ezt a Q-tól (a legalacsonyabb maximális sebesség) Y-ig (a legmagasabb maximális sebesség) terjedő betűk valamelyike jelzi.HSpeciális jelölések3PMSF & M+SEU Információs adatlap
AZ ABRONCSCÍMKE ÉRTELMEZÉSE
Útmutató az alacsony fogyasztáshoz, biztonsághoz és csendesebb abroncsokhoz

Üzemanyag-hatékonyság

A címke bal oldala a gumiabroncsnak az üzemanyag-fogyasztáshoz és a CO2-kibocsátáshoz való hozzájárulását jellemzi.
A gumiabroncsok, elsősorban gördülési ellenállásuk következtében, a jármű üzemanyag-fogyasztásának mintegy 20%-áért felelősek. A gördülési ellenállás csökkentése tehát jelentősen hozzájárulhat a közúti közlekedés energetikai hatékonyságához, és ennélfogva a károsanyag-kibocsátás (CO2) csökkentéséhez. Ez a gördülési ellenállás az — amit egy szimulációs berendezésen mérnek —, ami a gumiabroncs fokozatát meghatározza.
Mi a különbség egy A és egy E gumiabroncs között?
Jelentős különbség van a gördülési ellenállásban, ami a gumiabroncsok több generációs technológiai fejlődését reprezentálja.
Egy személyautó esetén az üzemanyag-fogyasztásra gyakorolt hatás eltérése egy A és egy E gumiabroncs között igen jelentős, 0,5 l/100 km nagyságrendű.
Ez évente 80 l üzemanyag (évi 15 000 km futást feltételezve).
Benzinüzemű járműveknél több mint 100 euró/év (1,30 euró/l benzinárnál).
Ha a fogyasztó számára igen jelentős a gazdasági hatás, a környezetvédelmi hatás sem kisebb, hiszen a fogyasztásbeli eltérés km-enként 12 g CO2-kibocsátásnak felel meg.

Fékezés nedves úton

A címke jobb oldala a gumiabroncs teljesítményét jellemzi nedves úton való fékezéskor. A méréseket járműre szerelve, az európai szabályozásoknak megfelelő körülmények (sebesség, útjellemzők, vízmagasság, hőmérséklet, stb.) között végezték.
A teljesítményfokozatot referencia-gumiabronccsal való teljesítmény-összehasonlítás alapján határozzák meg.
Mi a különbség az A és az E gumiabroncs között? (Ennél a biztonsági teljesítménynél a F osztály forgalmazása nem engedélyezett).
A féktávolság eltérése egy A és egy E kategóriájú gumiabroncsokkal felszerelt jármű között több mint 18 m.

Külső zaj és további információ

A forgalom zaja jelentős zavaró tényező. A címke alsó része a gumiabroncs által a környezetbe kibocsátott, nem pedig a vezető által a járműben hallott zajszintjére vonatkozik. A számadat a zajszintet decibelben adja meg A-től C-ig terjedő osztályzattal.
EPREL adatbázis QR kód
Az abroncs értékelése és a technikai információja kommunikálva van a hatóságok felé, illetve hozzá lett adva az európai EPREL adatbázishoz. Ez az adatbázis elérhetp az Energy jel melletti QR kódon keresztül, amelyik a termékinformációs oldalhoz vezet.
3PMSF jelölés
Jelölés arról, hogy az abroncs alkalmas-e viszontagságos téli időjárásban való használatra (3PMSF jelölés).
Jeges tapadás jelölés
Jelölés arról, hogy az abroncs képes-e tapadásra jégen (jeges tapadás jelölés)
Információk az abroncsokról
KLEBER ajánlott fogyasztói ár
*Az ajánlott fogyasztói ár tájékoztató jelleggel készült bruttó vételár. A honlapon szereplő árak semmi esetben nem tekinthetők ajánlattételnek, az egyes forgalmazók saját hatáskörben, az ajánlott fogyasztói ártól függetlenül dönthetnek a termék áráról.