A KLEBER ABRONCSOK TÖRTÉNETE
Ma
2010
2000
1990
1980
1970
1960
1950
1940
1930
1920
1910
A Kleber története

A KLEBER a múlt század során bizalomra és hűségre alapuló kapcsolatot épített ki az ügyfeleivel. 

Célunk, hogy segítsünk ügyfeleinknek időt megtakarítani. Egyszerűbbé akarjuk tenni a mindennapi életüket egész évben.
Ezért biztosítunk megbízható nyári, téli és négyévszakos gumikat jó ár/érték arányon.

KLEBER Quadraxer négyévszakos abroncs bevezetése.

2010-ben... KLEBER Quadraxer négyévszakos abroncs bevezetése.

2011-ben... A KLEBER a 100. születésnapját ünnepli!

2012-ben... A KLEBER új megjelenése: középpontban a boxer!

 

 

 

KLEBER Viaxer és Dynaxer abroncsok bevezetése.

 

2009-ben... KLEBER Dynaxer HP3 abroncs bevezetése

2007-ben... A boxer hivatalosan visszatér a KLEBER kommunikációiba

2004–2007... A KLEBER Dynaxer HP2, Hydraxer és Transpro abroncsok bevezetése

2003-ban... A KLEBER Protectis abroncs bevezetése

1999–2000... A KLEBER Viaxer és Dynaxer abroncsok bevezetése

 

Új embléma stilizált abronccsal

1990-ben... Új embléma stilizált abronccsal

1994-ben... Az első homologáció a TWINGO-hoz

 

 

A Michelin többségi részvényessé válik.

 

1981-ben... A Michelin többségi részvényessé válik

1981-ben... Michèle Mouton KLEBER abroncsokkal második helyet ér el a rally világbajnokságon

 

A BOXER a KLEBER márka kabalájává válik.


A KLEBER szereli fel a Concorde-ot

 

1969-ben... A KLEBER szereli fel a Concorde-ot

1960-ben... Az ikonikus V10 abroncs létrehozatala (radiális szövetvázzal és textilsávval ellátott abroncs)

 

Az első tömlő nélküli abroncs

 

1951-ben... A KLEBER az első belső tömlő nélküli abroncs bevezetésével forradalmasítja az abroncsok világát.

1950-ben... Maurice Herzog a világ tetején!

A KLEBER dolgozója vezeti a francia Himalája-expedíciót, és eléri az Annapurnát (8078 m).

 

Az első mezőgazdasági abroncs, a Tracsol bevezetése

 

1948-ben... Az első mezőgazdasági abroncs, a Tracsol bevezetése. Az első KLEBER promóciós flotta a Tour de France-on.

1945-ben... költözés a párizsi Avenue Kleberre.

A név Kleber‐Colombes-ra változik.

1942-ben... A colombes-i üzemet rendszeresen bombázzák. 

1944-ben újraindul a gyártás.

 

Az első repülőgépabroncs gyártása a POTEZ 540-re.

 

1938-ban... A francia befektetést követően a vállalat felveszi a „Colombes‐Goodrich” nevet.

1935-ben... A márka fehér falú abroncsokkal látja el a híres Chambord autót.

1930-ben... Az első repülőgépabroncs gyártása a POTEZ 540-re.

 

„Souple Corde” abroncs bevezetése (láncfonal felvetőszál nélkül).

 

A „Société Française B.F. Goodrich”

A „Société Française B.F. Goodrich” üzem megalapítása a franciaországi Colombes-ban (92). 
1911. december 8-án legördül az első abroncs a gyártósorról.

You are using a web browser not supported
You are using a website browser that is not supported by this website. This means that some functionality may not work as intented. This may result in strange behaviors when browsing round. Use or updgrade/install one of the following browsers to take full advantage of this website
IE
firefox 66+
chrome 72+
edge 17+
safari 12+
opera 58+